Siz bounce ratei yüksek tutun o zaman ne diyeyim

Sadece güldüm yazınıza
Gülmene gerek yok güzel arkadaşım ben sana Analytics'in nasıl çalıştığını, Google'ın nasıl çalıştığını söylüyorum. Sen gülmeye devam et ben doğruları öğretmeye devam edeyim.
Ben sana diyorum ki genelleme yapamazsın, bazı sitelerde bounce rate yüksekse iyidir bazılarında düşükse iyidir. Örnek bile veriyorum sen hala diyorsun ki güldüm yazıınıza vs vs. Biraz adam akıllı okusan dediğimin mantıklı olduğunu anlayacaksın.
Senin gözünde aşağıda verdiğim site çöpten ibaret bana göre ise paha biçilemez.