hemşirelik oku dostum. iş bulamama sıkıntın olmaz. maaşları da gayet iyi.
5 sene gaziantep üniversitesinde ingilizce gıda mühendisliği okuduktan sonra okulun bitmeyeceğini anlayıp okulu bırakıp tekrar sınava giren erkek olmasına rağmen kilis hemşireliği bitiren ve hemşirelik yapan bir arkadaşım var. Biz sağlık memuruyuz diyor. Hayatından çok memnun...