Bu konu hakkında birçok kez konu açıldı ancak şöyle bir durum var serbest piyasa diye herhangi bir yaptırım yok. Yeni başlayan kişilerin de bu kategoride elbette yeri olmalı ancak ortak bir noktada benzer fikirlere sahibiz arkadaşlar. Daha 3 gün önce sektöre giren (zanneden) hop ben profesyonelim hadi bakalım referans amaçlı 10 liraya logo yapıyorum demeye başlıyor. Hergün 10 iş alsa ki imkanı yok,ayda 3bin tl kazanacak. Her logo için 1 saat ayıran biri günde aralıksız 10 saat çalışmak zorunda ama zaten bu kadar azimli birisi 10 liraya yapmaz e haliyle eriyip gidecekler zamanla. Ayrıca müşteriye diyemezsin onunla iş yapma diye ya da çalışana iş yapma diyemeyiz o yüzden bırakın herkes kendi tercihlerini yapsın ve sonuçlarını görsün. Bunların yanında son olarak bu kategoride kuralların yapılandırılması gerekiyor bu konuda her zaman desteğe varım. İyi çalışmalar.