Konu sahibi arkadaşın uzaklaştırılma nedeni;

Alıntı
28-06-2015 Tarihinde Banlandi | Sebep: Siz R10.Net forumunun araştırma,soruşturma şefi görevi mi yapıyorsunuz? Her konuya baltalayıcı yorum yapmayın. https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...asarimlar.html | Ban'in Acilacagi Tarih: 03-07-2015
Yöneticilerin yapmadığı görevleri bizlerin üstlenmesi böyle bir sonuç çıkartıyorsa ortaya, herkesin görevini doğru yapması gerektiğini gösterir. Bu konuyla ilgilenilmemesi bu forumda haksızlığın olduğunun göstergesidir.
Konuya çok sayıda mention eklendi ama bir kişi çıkıp ilgilenmedi, şimdi bu yorumu yaptığım için report edilirim ve beni banlayıp konu kilitlenir.

Hak arama konusunda her yerde engel koyuluyor insanların önüne süperiz.