Banada düzenli olarak özellikle RDP portundan saldırı geliyordu, hatta bazen makinada performans sorununa yol açacak kadar bile rdp denemesi oluyordu...
Makinaya vpn kurdum, vpn dışında sadece belirti portları(http, https, dns, vpn) açtım...
Kafam rahat