Hocam eğer web tasarımcısı olmak gibi bir niyetiniz varsa, kanımca şöyle bir strateji izlenerek iyi işler başarılarbilir :

- Bir yerde web tasarımcı olarak işe girerek, en fazla 6 ay orada çalışmak. Böylece tüm process izlenebilir ve konuya daha hakim olursunuz. Müşteri nasıl bulunur, şirkette işler nasıl ilerliyor gibi bilgileri edinirken tecrübe kazanmış olursunuz. Bilgi, en değerli şeydir.

- Aldığınız maaşı elinizden geldiğince tutumlu harcayarak eğer önceden kalan birikiminiz yoksa, maaşınızdan ayırdığınızı şahıs şirketi kurma, kartvizit bastırma, iş telefonu vb. gerekliliklere harcayabilirsiniz.

- Freelancer, yani serbest çalışmaya başlayarak müşteriler ve işler elde edersiniz. İşinizi iyi, kaliteli ve dürüst şekilde yaparsanız da elbette adınız duyulacaktır ve işleriniz artacaktır.

Belki biraz daha yorucu ve uğraştırıcı olabilir, ama kendi işine sahip olmak birkaç açıdan iyidir; öncelikle özgürsünüz, dünyayı gezerek bile işinizi yapabilirsiniz, ne de olsa hepsi bilgisayar ve internet tabanlı; sonrasında, geliriniz sınırlı olmaz.