Valla bana hiç kazandırmıyor, piyasa velet dolu buralarda iş yapman zor. Yapabilirsin ama çok çalışıp az kazanırsın.
Ben global de yer edinmeye çalışıyorum bu işin karşılığını ancak öyle alabiliyorsun. Tabi o da zor senelerimi verdim kendimi geliştirme konusunda, şimdide meslekten soğudum diyebiliriz.
Çünkü bu ülkede çok saçma sapan şey görüyorum her gün bu meslek ile ilgili.