benimde daha başkasının kullandığı bir domaine site kurdum açtım. baktım bugün site:siteadi.com yazınca çıkmıyor. başvuruda bulundum spam yapmadığıma dair.


tam spam işlemi görünüyor bende. sizde nasıl görünüyor ?


birde ne kadar sürede sonuç aldınız ?