Açıkçası burası din diyanet işlerinin karar mercii değil. Savunduğunuz konu yanlış olabilir ve sizin sözünüze itibar eden herhangi biri bunu uygularsa siz mesul olursunuz. Bu konuyu gerçek âlimlere bırakıp biz işimize bakalım. Yok illa konuşurum derseniz o zaman kanıtlar ayet ve hadisler fıkhi görüşler ile konuşmak gerek. Din bana göreyle sana göreyle dönmez. Nettir açıktır ve kolaydır. İnsan onu zorlaştırır.

Diğer taraftan islamin bir çok konusunu inkar edip muhalif olan bir kesimin söylediği şeye itibar edilmemeli doğru da olsa şüphe ile yaklaşmak gerek. Ben bu hususta cübbeli Ahmet Hocayı haklı buluyorum net konuşuyor delilde sunuyor. Herşey bu kadar basit