Emeğinize sağlık, gerçekten çok güzel bir iş çıkarmışsınız, konunuzu dağıtmak istemem fakat aklıma takılan bir kaç şey var.

Neden fiyatı telefon ile veriyorsunuz, sonuç itibari ile scripti satmıyorsunuz sizin sunucularınız üzerinde oda kiralama hizmeti veriyorsunuz bir bakıma, yani oda fiyatlarınızın belli olması gerekir.

2. Sorum ise devamlılığını nasıl garanti ediyorsunuz ? bu tür uygulamaları zamanında çok kullandım, ya patladı ya sunucu uçtu, yada firma ödemeyi yapamadı kapandı gitti.

Bunun yerine script haline getirseniz uygulama ile birlikte lisanslayarak satsanız hem daha karlı bir iş yaparsınız hemde insanlar tereddütte kalmaz, sonuç itibari ile sizin sunucularınızda olan bir şeye ben şahsen güvenemem, ne zamana kadar açık olacağını bilemeyeceğim için.