Konu
Mısırcı olmak istiyorum :D (Yardım)
28-06-2015, 02:07:53
#6
Ofisimo
vergi vs gerek yok. sadece ramazan boyunca satacaksan ve akşamları satacaksan belediyeden izin almanada gerek yok.