Hayırlı günler arkadşlar bugün iPad ürünüm için bi şarj adaptörü aldım normalde kablom var sadece adaptörü eksikdi... En küçük adaptörü denedik şarj almadı orta boydakini deneyip uyunca aldım fakat şuan şarja taktığımda üstündeki laylon yapışacak şekilde acayip ısınıyor bunun zararı varmı? Sonra patlamaz değilmi

en büyük boydaki adaptörümü almam gerekiyordu?
Sent from my iPad using Tapatalk