Kısaca özetlemek gerekirse;

''Grafik Tasarım bölümüne ciddi düzenlemelerin gelmesi gerekiyor'' artık yönetim kimse bununla ilgilenen kimse bizim sesimizi duysun,burası bir ticaret forumu bizlerin r10'a nasıl ihtiyacı var ise r10'un da satış yapacak bizlere ihtiyacı var,karşılıklı bir döngü var bu döngü bu mevcut düzenle aksamaya uğrayacak.Ben hiçbir foruma gitmeden R10'a geliyorsam lütfen r10'da bizleri mağdur etmesin.