https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...-referans.html

Bu konuda ki çalışmalar gözüme çarpmıştı.
Çalışmaları hem bir yerden hatırlıyordum hem de bazı çalışmalar 20 TL gibi bir ücrete çizilmezdi. Normal bir insan çizmezdi yani.
Araştırmam sonucunda çalışmaların çalıntı olduğunu, yanına yazı ekleyerek logo diyerek müşterilerine itelediğini gördüm.

Moderatörlere bildirim fakat ilgilenilmedi bile konuyla.
Moderatörlerin bu tarz konulara verdikleri cevap şu şekilde oluyor;

Bir blog sitesine ve ya ufak sitelerine koymak amaçlı yaptırdıkları logolara 50,100 gibi miktarlar beklemeyin. O yüzden alt limiti 10 TL koyduk.

Ben açıkcası saçma buluyorum düşünceyi. En azından 25 TL gibi bir rakam eklenmeli ki sonuçta insanlar iş yaptıracakken çalıntı yapacak arkadaşlara gitmez. 25 TL, 10 TL gibi bir paraya göre daha değerli ve seçici davranarak iş verir.

Ayrıca @Grafik38; nickli arkadaşın fikri gayet güzel.
Grafiker arkadaşlardan bir moderatör seçilse ve sürekli ilgilense çok iyi olur.
İş yoğunluğu nasıl pek bilmiyorum ilgilenebilir mi ama @grafiking; Halil abi bu iş için biçilmiş kaftan.