Arkadaslar hic ev sahibinin suçu yok.....!
Ucuz etin yahnisi olmaz.....!
Gibi deyimler tam bu durum için fiyatlarin düsmesinde alıcının sucu daha fazla bence bir müsteri geliyor logo+kart tasarlatmak istiyor ben tasarimci değilim ama merakım var elimden de geliyor fiyat istiyor geçen başıma geldiği için yazıyorum ben 150 tl biçtim hemen bana 50 tl olmaz mı dedi sonradan anlasamadik ama teklif direk alicidan geliyor...
Bir şöyle bir durum var profilinde grafik tasarimci yaziyor r10 üzerinden iş veriyor ucuza yaptırıyor kendisi iş yerinde daha fazlaya satiyor alan razı veren razı kim seyi suçlayamayız allah her kezin çarşısına pazar versin esen kalın