LeoRegulus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script asp mi,asp.net mi asp ise çok eski teknoloji yukardaki arkadaş haklı.

Site asp değil ASP.NET olacak. Freamwork 4.5 alt yapısı ile yazılmaktadır. Yazılım dili olarak C# kullanılmaktadır.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55:06 -->-> Daha önceki mesaj 23:52:50 --

unityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde şuan bir haber sitesi yapıyoruz.Müşteri bizden anlık duyuru ve Canlı yayın ile bant yayını istedi.Bunları yapabilirsiniz.
Bilgi için teşekkürler.

Anlık duyurudan kastını üyelere maille haber den haberdar etme ise, bunun için kullanıcılardan eposta bildirimine üzün verilen üyelere bildirimler gönderiliyor.

Canlı yayın ve band yayını hakkında detay verebilirmisiniz?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:57:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:55:06 --

atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam kontrol paneli olamasi lazim..ole sadece google bilmem ne reklami degil vatandas siteme reklam veriyor.. bana hesap soruyor kac goruntulneme kim goruntulemis vs vs vs ne zaman baslayacak ne zaman bitecek. gosterim saatlerini belirleme vs vs .
administrator ve musteri girisli olmali.. reklam baslatma durdurma kontrolu olmali vs vs

Reklam yönetim bölümü olacak. Yönetim panelinden reklamların yerlerine göre başlangıç ve bitiş zamanları olacak. reklam bitiş tarihi yaklaştığında bilgi verecek. (isteğe bağlı reklam verene de bilgi amaçlı olabilir.)

Yönetim paneline admin, editör, yazar, moderatör tarzında kullanıcılara ait özel sayfalar oluşturulacak.
wp-admin gibi birşey olmayacak