Arkadaslar blogger altyapılı 2 adet sitem var. İkisinde de adsense kayıt ol butonu aktif durumda.Ama bitanesinde daha önce adsense kullanılmıştı , suan o sitede adsenseye kayıt ol diyip yeni hesap alma imkanımız var mı ?

Birde blogger üzerinden alınan adsenseler sadece o sitede mi kullanılıyor , yoksa diğer yasak olmayan sitelerdede kullanabilir miyiz ?