açık php'den değil acemi programcıdan dolayı olur
Usta php de her açık için tek tek önlem almak sıkıntı.Üstelik bildiğim kadarıyla da derleme olayı olmuyor olduğu gibi sunucuya yüklendiği için buda bir sıkıntı.
.net te böyle bir olay yok.Yıllardır .net ile çalışıyorum bir sıkıntı yaşatmadı bana açıklardan dolayı.Birde sektör de prestij olarak .net 5 gömlek daha üstün.
Tabi dediğiniz gibi açık acemi programcıdan olur (:
Saygılar