whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şimdi üzerinde adsense kazancı olan siteyi devir alacağım. Ama bende adsense yok O site ile kendim için adsense başvurusu yapabilir miyim?
Neden başvuru yapıyorsunki?

Adsensede yönetici kısmına senin mailini ekliyip yönetici tikinide aktif ederlerse hesap sana geçmiş oluyor bir nevi diğer kişileride yöneticilikten çıkarabiliyorsun hesaptan silebiliryorsun ?