Arkadaşlar şimdi üzerinde
adsense kazancı olan siteyi devir alacağım. Ama bende adsense yok

O site ile
kendim için adsense başvurusu yapabilir miyim?
Neden başvuru yapıyorsunki?
Adsensede yönetici kısmına senin mailini ekliyip yönetici tikinide aktif ederlerse hesap sana geçmiş oluyor bir nevi diğer kişileride yöneticilikten çıkarabiliyorsun hesaptan silebiliryorsun ?