Konu
Bu Reklami Nasil Yaparim?
24-06-2015, 19:10:18
#1
abdlkrm
Merhaba arkadaslar sitem mobil oldugunda nasil boyle reklam cikar?
Adsensede bu ban sebebimi?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:10:18 -->-> Daha önceki mesaj 18:55:39 --
Yokmu bilen?