İyi günler arkadaşlar,basit bir HTML Video Player'a sırf explorer da çalışmadığı için bir düzenleme yaptıracağım.Yapılacak şeyler şunlar;

#Bir videonun istediğim saniyeleri arasını göstermek;

Bu işi normalde

<video controls>

<source src="..video.mp4#t="10,20" type="video/mp4" />

</video>
koduyla çok basit bir şekilde yapıp 10-20 sn ler arasını gösteriyordum.Ama bu kod explorer'de çalışmıyor.

#Videonun dışında bir replay butonu olacak ve bu buton ile sayfa yenilenmeden tekrardan bu saniyeler arası oynayacak.

Bu 2 işi tüm tarayıcılarda sorunsuzca yapacak kodu yazabilecek arkadaşlar pm atarsa sevinirim.