ucuzsiteyapimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı IP üzerinden yüzlerce site yayınlanıyor bu kötü bisey değil. IP öyle bol bulunan birşey değil sonuçta. Benim yaptığım otobloglar sayı olarak oldukça fazlaydı 3 adet adsense hesabı kullanıyordum kaşındım yani. Black hat yapıyorsan dikkat et derim.
Yok hocam hat matla işimiz olmaz bizim
Gariban adamız biz