VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saçma değil mi ayda 50 bin gibi rakamlar harcanıyor FB için ve muhattap bulamıyoruz.
biz o rakamların 2 katını harcıyoruz + o rakamı günlük harcayan firmalar bile ulaşamıyor maalesef,