syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık faizle yıllık hesaplamak zor değil hocam vala ödeme planına bakmam lazım yıllık için. Mesale benimki dosya masrafsızdı. Gerçi kurum anlaşmalı olduğu içindi.
Dosya masrafında artık fazla geçiremiyorlar. Max %0.5 oluyor fakat sigorta ayağına yiyorlar milleti. O yüzden her zaman orandan yıllık faize ulaşmak tahmin ettiğiniz kadar kolay olmuyor )