yapıcı eleştiri responsive değil.
r10 üyeliği olmayanlar için iletişim bilgisi koyarsanız üye olmadan bakanlara da satış yapabilrisiniz.
Sayın gencbeyin;
Responsive konusunda çalışmalarımız devam etmektedir.
Forum dışı iletişim bilgilerini atlamışız o hususu da acemiliğimize verelim
Yönetim paneli bilgilerini özel mesaj olarak gönderiyoruz, yönetim panelimizi inceleyip eksik, hatalı veya bulunmasını istediğiniz özellikleri zaman ayırıp bize iletirseniz çok memnun oluruz.
İlginiz için çok teşekkür ederiz.