hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keske mobil uyumlu olsaydi. Gelecekte mobil uyumu düşünüyormusunuz ?
Şu an kullanılan tasarım responsive dir. Ancak mobilde kullanımı rahat değildir. Belirlenen satış adeti yakalanırsa ilerleyen versiyonlarda tabiki gelebilir.