Arabayı bulgar vatandaşın üstüne yapıyolar , burdaki vatandaşa sadece vekalet veriyolar vekaletle sürebiliyorsun.Adam bayadır yapıyor bu işi kanalı var sanırım.En fazla olucağı gümrüğe çekerler ordanda alırız diyo adam.Bulgaristanda şirket açmış sırf bu işi yapmak için.