quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o zaman tavsiyem hic bulaşma derım ben belki girbilirdim kendımızı zorlamayacak mıktarlarla ama adamlar %10 bile vermiyor. Size tavsiyem olcaksa da yatırımınız cok az olsun.
zaten hocam girmeyi planlayan insan kendisini üzmeyecek bir tutarda girmesini söylüyorum

benim ref den pek bir fazla beklentim yok