Yapıyorum ediyorum diyen adam 2-3 araba sokuyor sonra 6 ay sonra alanın elinde patlıyor. Aynı şeyi Gürcistan ve Kıbrıs içinde diyorlar ancak sadece sol direksiyonları Türkiye'ye normal yollarsa sokabilirsin. Sağ direksiyon arabaları 6 aylığına ülkeye sokabilir 6 ay dolduğunda tekrar arabayı aldığın ülkeye geri sokman lazım bir nevi turist olarak çıkışı oluyor arabaların. Kıbırs'ta yaşan biri olarak söylüyorum. Yapıyorum ediyorum diyen adam sadece kendi reklamını yapar her yolunu araştırdım OL MU YOR. Ayrıca Bulgaristanlı arkadaşım bırak Türkiye'ye arabayı sokmayı hem bulgar hem kktc kimliği olmasına rağmen getiremiyor arabasını.