Getiremiyorsunuz. Ben oralıyım. Biz denedik getiremedik. 6 ay orda kalmanız gerekiyor arabayla beraber. Getirdim diyende ya kaçak getiriyorlar kaçak getirdiğinde ise burada herhangi bir kaza vs olduktan sonra polis arabaya el koyuyor. Sınıra gönderiyor. Arabaya verdiğiniz paraya yakın ceza ödeyip araba sınır dışı ediliyor. Boş yere gitmeyin gidecekseniz.