Tamamen kalması daha iyi.Sivilde nasıl ki suç işlenildiğinde mahkemesiydi,hakimiydi,avukatıydı prosedürleri,hukuk işleyişi varsa askeriyede de bu olmalı.Umarım ileride askeri mahkemelerde kalkar.Hep alavere dalavere.
15 ay askerlik yaptım,tezkeremi alalı 3 yıldan fazla oldu.Daha geçen ay askeri mahkemeye çıktım,anlatsam rezalet.
TSK dan nefret ediyorum.net