Kaç aydır böyle bir yazılım aradım yok bir arkadaşa yazdırtım oda bunun kadar olmaz wp entegre edilmesi süper
böyle bir yazılım yapacaksanız niye ön sipariş açmadınız ahh ahh
imzamdaki iste daha site banner bile yeni ekledim
Ref olarak olarak verirseniz haberim olsun
PM atıldı. Son 1 hafta içinde aralıksız uğraşıp gelistirdigim için onsiparis acmamistim. 1 hafta için gereksiz olur diye düşünmüştüm.
Dostum ilk musteri referansi olarak biraz indirimli verirsen ilk musterin olmak istiyorum.
mobilden yazıldı.Yazım yanlışları olabilir.
PM atıldı.
yönetici demo alabilirmiyim ?
PM atıldı.