Arkadaşlar bir tanıdığımız bu işi yapıyor ve gazetelere haber oldu.Dün arkadaşım bmw z-4 aldı 30bin tl civarı.Şuan ruhsatı almadı vekalet belgesi ile sürüyor fakat ruhsatıda alacak.Bende bu tarz birşey düşünüyorum daha önce bu olaylara bulaşan varmı? Kulaktan dolma bilgisi olanlar yorum yapmasın çünkü çok araştırdım her kafadan farklı bir ses çıkıyor konu kirliliği olmasın bu hafta araç getirtmeyi düşünüyorum sonuç odaklı yorumları bekliyorum
Olayın tamamı :
http://m.milliyet.com.tr/yabanci-pla...28/default.htm