tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
icon v yi kullanmıştım üstede yazmıştım olmadı sizinkisini tekrar denedim bakarsın olur diye
iso olan dosyaya, utf8 dosyayı nasıl cagırıyorsunuz? nasıl bastırıyorsunuz ekrana, detayları verin ki ona göre yardımcı olmaa calısayım.