R_Media adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aradan uzun uzun yıllar geçiyor Bütçeler malesef hiç artmıyor
bu fiyata tasarım + html dahil mi olacak
"Arayüz + Yazılım için Ayırdığım Maximum Bütçe 1500 tl dir." konuda belirtmiş.

Arayüz olmadan yazılımınızı 1500 tlye yazabilirim hızlı bir şekilde ilerleriz.
Düşünürseniz dönüş yaparsınız, saygılar.