Gercekefsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar elimde bir coc bot var ingilizce ve demo lisans kodu istiyor bazenleri acaba nasıl Türkçeleştirme yapabilirim ve nasıl lisansı kaldırabilirim hangi Program ile yapabilirim ?
reflector denen programı indir kaynak kodlarını ayıklıyabilirsin tamamen