akin dile ne zaman ne kadara kayit oldunuz hocam. bu arada kayitlar mevcutmu hala
Mobilden gönderildi.
hocam bu yaz inşallah gideceğim kursa kayıtlar seasn seans hocam bizim seans dolmuş ama başka seansta yer bulursunuz mutlaka.
hocam ben fiyat konusunda başka yerleri araştırmadım piyasa hakkında bilgim yok açıkçası işi bana öğretsin ücret önemsiz dedim bi arkadaşım vardı o da madem öyle diyip kaydı o yaptırdı.
fiyat 180 saatlık kurs için 1700 civarı olacak sanırım şu an ben ankara da olmadığım için kendim konuşmadım ve tam bi fiyat anlaşması da yapmadık ama sanırım ortalama 1700 civarı ödeme yapacağım.