by_tmrci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde seviyem hemen hemen sizin gibi hocam epey araştırdım akın dile kaydoldum zaten kaydolmadan seviyemi falan bellirttim sorun yok zaten seviye grubu var sizin grup 0 seviyesinde olanalar dedi hayırlısı bakalım nolacak.

Not: Benim asıl amacım yds değil tarafıma gelen ingilizce mailleri anlamak ve cevaplamak kursa bunu da belirttim faydalı olur dedi zaten parağraf çalışması yapacağız sizin işinize fazlasıyla yarar dedi bakalım hayırlısı..
akin dile ne zaman ne kadara kayit oldunuz hocam. bu arada kayitlar mevcutmu hala

Mobilden gönderildi.