0
benimde seviyem hemen hemen sizin gibi hocam epey araştırdım akın dile kaydoldum zaten kaydolmadan seviyemi falan bellirttim sorun yok zaten seviye grubu var sizin grup 0 seviyesinde olanalar dedi hayırlısı bakalım nolacak.
Not: Benim asıl amacım yds değil tarafıma gelen ingilizce mailleri anlamak ve cevaplamak kursa bunu da belirttim faydalı olur dedi zaten parağraf çalışması yapacağız sizin işinize fazlasıyla yarar dedi bakalım hayırlısı..