Merhaba arkadaşlar,
Yds sınavı malumunuz en yakın eylülde. 20 Haziran itibariyle İngilizceye bir başlangıç yapıp Eylül Yds ye girmek istiyorum. 3. Sınıf bitti 4 e geçtim Üniversite de. Sizce Ankara da bir kursa mı gideyim bu kısa zamanda yoksa kendim kitaplarla başlangıç yapıp sonraki Yds sınavındamı kursa başlayım sizden bilgi bekliyorum.