Arkadaşlar Merhaba.
Google , Bing , Yandex gibi Webmaster tools sayfalarında onay için verilen meta tag kodunu, onayladıktan sonra kaldırmalımıyız ? Yoksa hep durmalı mı. Kafama takıldı bu