Merhabalar,
elimde bir tane vps var tek ipli aldım tabi ana ip shared olduğu için paylaşımsız olmuyor. İkinci bir ip aldım sunucuya ekledim. ns2 ye ikinci ipyi de atadım daha sonra yeni ip yi sitenin ana ipsi yaptım ama site açılmadı. Bir hata mı yaptım?