Bu arada Diyarbakırdaki hayvan oteli için proje üretenlerden biri de benim + Köyümde 3 adet şahsıma ait boranhane bulunmakta ve kışları ısınsınlar diye ısınma giderlerini tarafımca karşılıyorum.Bilginize.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:24:08 -->-> Daha önceki mesaj 02:21:52 --
Bu gibi bir durum için yalan söylemem, ben orda illa gidipte bir şeyler alıp verin demedim aslında elde avuçta olan da verilebilir hayvanlara dedim. Zaten gereken şeyleri yapabilen birisiymişsiniz, ne diye polemiğe çekiyosunuz?
Neyse, herkesin hayatına kimse karışamaz.
Bende onu diyorum zaten hayvanlara birşey almaktansa,yoksullara yardım etmek daha mantıklı.Sonuçta hayvan sokakta yaşayabiliyor ama insan yaşayamıyor.
Hayvan çöp yiyebilir fakat insanlar yiyemez.