Bağışlayabilirsiniz dedim.Bağışlamıyorsunuz,bağışlayın demedim ! Kedi köpek için marketten hiç birşey alıp vermem.Benim görüşüme ters.Sokaklar küçük çocuklar dolu.Onlara şeker alıp vermek daha çok mutlu ediyor beni.
Haa bu arada bugün 4 tane kediye 2 tavuk butu parçalayıp verdim.Bunu her zaman yapıyorum.Kışları balkondan aşağı ekmek,et,kemik vb. şeyler atıyorum kedi köpekler yesinler diye.Balkon ve penceremin kenarlarında su ve ekmekte bulunuyor.
Ama dediğim gibi ben sırf onlar için hiç birşey almam.Fakir fukara dururken günah.
Bu arada yardım yaptığınızı duymak sevindirici.Doğruysa şayet.
Bu gibi bir durum için yalan söylemem, ben orda illa gidipte bir şeyler alıp verin demedim aslında elde avuçta olan da verilebilir hayvanlara dedim. Zaten gereken şeyleri yapabilen birisiymişsiniz, ne diye polemiğe çekiyosunuz?
Neyse, herkesin hayatına kimse karışamaz.