unityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemin her tarafında binlerce belki de milyonlarca aç,yetim,öksüz ve yardıma muhtaç insan varken hayvanlara 0,000000000001 kuruş bile harcamak saçmalık bence.Sonuçta dışardan ordan burdan onlar geciniyor ama insanlar bunu yapamıyor.Eğer öyle bir düşünceniz varsa yardım kuruluşlarına günlük 3 tl bağışta bulunabilirsiniz.
Bağışlamadığımı ya da ihtiyacı olan insana yardımda bulunmadığımı ne biliyorsun? İnsan/Hayvan diye yardım edeceğin varlıkları seçeceksen sen fazla yaşamazsın söyliyim. Yeri gelir hayvana yardım edersin, yeri gelir insana yardım edersin. Öğretmediler sanırım bunu.