Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her gün 2-3 liraya kıyıp bi paket tavuk ciğeri alıp verirse bi insan o kediye, hiçbir yerinden eksilmez. Hayvan bu yav aklı mı var, besleyin o size iyi davranır sonra zaten. Bu sayede de kedi müşterilere vs. dadanmayı bırakır karnı aç oldugundan çalıp çırpmaya çalışıyordur.
Ülkemin her tarafında binlerce belki de milyonlarca aç,yetim,öksüz ve yardıma muhtaç insan varken hayvanlara 0,000000000001 kuruş bile harcamak saçmalık bence.Sonuçta dışardan ordan burdan onlar geciniyor ama insanlar bunu yapamıyor.Eğer öyle bir düşünceniz varsa yardım kuruluşlarına günlük 3 tl bağışta bulunabilirsiniz.