erdem seni 12 yıl öncesinden tanıyorum eskilerdeniz sistemini inceledim cok guzel iş cıkartmıssın seni tebrik ediyorum işte azim ve zamanın savaşından kazanc bu olsa gerek yolun acık olsun dostum