fecrin beyaz ipliği siyah iplikten sizce seçilmesini takip ediyor musun peki? ramazanda ezanın imsak vaktinde okunması milletin ezan vaktine kadar yemek yeneceğini sanmasından dolayıdır. diyanette ezanı imsak vaktine çekerek bu hatanın önüne geçmeye çalışıyor. sabah namazı imsak ile güneş vakti arasında kılınabilir. daha önce 4:30 olması bu vakitler arasında kılınmasının uygun görülmesi nedeniyledir.
ben 15 saat aç kalacaksam, zaten birçok işi yarım yamalak yapıyorum bari bunu düzgün yapayım diyerek 1 saat fazla aç kalmaya razıyım. isteyen istediğini yapar kimseyi bir şey dayatmıyorum. hayırlı ramazanlar.
diyanetin imsak vakti yanlıştır.
saat 3.20 de Fecr-i sâdık doğmaz, daha gecedir, bu saatte imsak olmazzzzzz.
tekrarlıyayım aklında kalsın, diyanetin imsak vakti yanlışşşşş
sen sağlam olsun diye gece 11 den sahur yap yat kardeşim biz doğruyu uyguluyoruz.
sen onu bırak ayette ne diyor, imsak diyor mu ? ayeti oku bakayım