LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar babalar gününe sayılı günler kala baba olma sevincini yaşıyorum

Sevincimi sizinle paylaşmak istedim

Dualarınızı Eksik etmeyin..
Vay vay vay kardeşim, öncelikle tebrik ediyorum. Allah analı babalı büyütsün. Böyle mübarek bir günde, hayırlı bir haber. Umarım ufak bebekte, şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine hayırlı bir evlat olur. Ellerinizden öper benimde 2 Yaşında bir kızım var. Ilk cinsiyetini öğrendiğim zaman erkek babalarından aldığım tepki şuydu; " üzülme, bir daha ki sefer erkek olur inşallah. " umarım çevrende böyle ilginç karakter yoktur. Adamlar sağlıklı Doğa inşallah diyerek dua edeceğine böyle bir tepki vermişlerdi. Tekrardan tebrik ediyorum.