OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dil dosyası ile alakalı değil sadece bir kısmı adminden de ayarlanması gerekiyor. İsterseniz bu konuda yardımcı olabilirim.
arkadaşımızla iletişim kuruldu, duruma göre dönüşler sağlanacaktır.